Campagne voor wonen op Schouwen-Duiveland scoort het best

,,Het kan altijd beter, maar in eerste instantie zijn we tevreden”, reageert burgemeester Gerard Rabelink. De gemeente voerde vorig jaar drie advertentiecampagnes op internet, waarvan die voor wonen het best scoorde. Deze advertenties op onder andere Buienradar, Youtube en Marktplaats werden 9.245.284 keer bekeken. Dat leverde ruim 32.000 bezoekjes aan de website ‘Ik heb een band met Schouwen-Duiveland’ op.  Daarna gingen bijna 14.500 mensen nog verder op zoek naar informatie over wonen op Schouwen. Het resultaat van de toeristische campagne viel wat tegen.  Bijna 4.8 miljoen kijkers klikten 17.760 keer op de advertenties. Mensen gingen daarna 6826 keer zelfstandig verder op zoek (actie )naar een vakantie op Schouwen.  Het mediabureau had de gemeente ruim 7300 acties beloofd. Het resultaat is dan wel minder, maar nog altijd elf procent meer dan vorig jaar. Lees verder. (bron: PZC / foto: gemeente Schouwen-Duiveland)

16 januari 2018
zierikzee
nieuws 2018 januari, PZC, Burgemeester Gerard Rabelink, Campagne, Schouwen-Duiveland, wonen